تشخیص گردوی سوزنی از غیر سوزنی
2
تشخیص گردو سوزنی از غیر سوزنی
کیفیت و تازگی محصولات تازه‌چین را دست کم نگیرید!
همین امروز فرصت دارید تا با ثبت نام در تازه‌چین از کد تخفیف اولین خرید محصولات با کیفیت تازه‌چین برخوردار شوید!
ثبت نام و دریافت تخفیف

همه ما روزانه خرید های متفاوت داریم ، یک بخش مهم از خرید های ما احتمالا می تواند خشکبار باشد ، در بین خشکبار گردو و پسته دارای اولویت بالاتری بوده و همین موضوع باعث می شود که ما دانش خود را در مورد این خشکبارها بالا ببریم ، که هنگام خرید بتوانیم محصول بهتری را تهیه کنیم . در میان این گردوها، محصولات نامرغوبی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشد، مانند گردوی سوزنی. در این مقاله توضیحاتی را در مورد تشخیص گردوی سوزنی برایتان ارائه کرده ایم

ما در تازه چین این راه را در پیش گرفته ایم تا با آگاهی به مخاطبین خود این موضوعات را مطرح نموده و به آنها توضیح کاملی ارائه بدهیم . امیدوارم در این راه موفق باشیم .

گردو سوزنی (هوز) چیست ؟

گردو سوزنی به گردویی گفته می شود که مغز گردو از پوست آن به سختی جدا شده و باعث خرد شدن مغز گردو در هنگام جدا سازی آن می شود ، این گردو اگر چه از لحاظ مصرف و قیمت ، درجه پائینی را به خود اختصاص داده است ولی گاها از لحاظ طعم و مزه کیفیت بالاتری را دارا می باشد .

خوب همان طور که در تصویر بالا می بینید گردو سوزنی دارای زوائد بیشتری نسبت به گردو پوست نازک می باشد که همین امر یکی از نکات تشخیص گردوی سوزنی است.

در ویدئو زیر ما این موضوع را به شکل کامل تری توضیح داده ایم که می توانید آن را ببینید .

ویدئویی در مورد نحوه تشخیص گردوی سوزنی

خوب به همین دلیل هایی که در بالا ذکر شد ، گردو سوزنی از قیمت پائین تری برخوردار است ، متاسفانه بسته به انسانیت باغدار گاها دیده شده گردو های سوزنی خودشون با گردو های دیگه قاطی می کنند تا بتوانند پول بیشتری رو در قبال فروش محصول خودشون دریافت کنند .

شما می توانید با اطمینان خاطر از این موضوعات گردو خودتون از تازه چین تهیه کنید و هر زمان که به مقدار زیاد این مدل گردویی رو در مرسوله خود پیدا کردید آن بار را پس بفرستید . امیدواریم که با خواندن این مقاله با نحوه تشخیص گردوی سوزنی آشنا شده باشید.

2 دیدگاه

  1. یعقوب دی 8, 1398 پاسخ

    سلام سوال اول برای کاشت گردو :
    ایا میشود خود گردو را کاشت ؟
    ایا باید گردو را در زمان کاشتن مغز را بگاریم یا کامل با پوست بکاریم؟
    تشخیص گردوی اسراییلی و ایرانی چگونه هست ؟

    • حسن موحد دی 8, 1398 پاسخ

      سلام باید خود گردو با پوست کاشته شود .
      مغز گردو را نمی کارند .
      گردو اسرائیلی در تنه درخت پوستی صاف و یک دست دارد ولی گردو محلی پوست رگه دار دارند .
      علاوه بر این سایز گردو اسرائیلی نسبتا گوچیک است .

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.