خرید بادام مرغوب ایرانی
0
خرید بادام مرغوب ایرانی

به نظر شما بزرگترین کشور تولید بادام کدام کشور است؟ برای خرید بادام چه باید کرد؟ وقتی حرف از آجیل و خشکبار در میان باشد، ذهن اکثرما به کشور خودمان متمرکز می شود. اما جالب است بدانید که ایالت کالیفرنیا 80% تولیدو فروش بادام در جهان را به خود اختصاص داده است که این آمار قابل توجهی است!.

در واقع این تنها ایالت در آمریکا است که تولید تجاری این محصول را انجام می دهد. اما اگر از کیفیت بین بادام ایرانی و نوع خارجی آن حرفی باشد، قطعا نوع داخلی آن با کیفیت بهتر و مناسبتر است تا وارداتی. نکته مهم این است وقتی ما تولید کننده این محصول هستیم پس نیازی به واردات آن نیست و باید خرید و “فروش بادام” داخلی را مد نظر قرار دهیم.

خرید بادام درختی
خرید بادام درختی

خرید و فروش بادام مناسب به چه عواملی بستگی دارد؟

مقدار”فروش بادام” مصرفی هر ساله به دلیل افزایش آگاهی مردم ار خواص آن در دنیا در حال افزایش است. درخت بادام با وجود گل های سفید و صورتی در هوای گرم و خشک رشد می کند. و برای همین اغلب در مناطق مدیترانه رشد و گسترش پیدا کرده و مردم این منطقه مصرف بیشتری از آن دارند.

بادام تلخ را بادام های وحشی می نامند که دارای مواد سمی مانند سیانور است. رشد بادام درختی از سواحل مدیترانه شروع و کم کم به شمال آفریقا و جنوب اروپا و در آخر به آمریکا راه یافت.

کلمه بادام در انگلیسی (almond) تلفظ می شود که ریشه آن از کلمه فرانسوی (almonde) گرفته شده. بنابراین با وجود اینکه بیشترین تولید آن در آمریکا است ولی نوع اصیل آن در مناطق مدیترانه وجود دارد. برای خرید بادام سنگی ،خریدن نوع وارداتی آن توصیه نمی شود. زیرا به دلیل ماندگاری زیاد در انبارها دچار کهنگی می شود، اما بادام های داخل کشور فروش سریع تری دارند و کهنه و مانده نمی شود.

قیمت بادام  و فروش آن با توجه به انواع مختلف به آن تعیین می شود.

قیمت روز بادام
خرید مغز بادام تویسرکان با قیمت باغدار

انواع بادام

  • سنگی
  • مامایی
  • پوست کاغذی

*** بادام سنگی یا بادام سفید از نوع بادام های مرغوب است که دارای پوست محکمی است، و باید با چکش یا شی محکم پوست آن شکسته شود و مغز آن بیشتر در آجیل های چهار مغز استفاده می شود. این بادام دارای مغزی یکدست ، ترد و خوشمزه است و ارزش غذایی بالایی دارد. برای درست کردن حریره بادام از این نوع  استفاده می کنند و علت آن هم ارزش غذایی مناسب در آن است.

این نوع بادام در مناطقی از ایران مانند تویسرکان کشت و برداشت می شود و بادام مرغوب تویسرکان معروف و به نام است.

بادام و مغز بادام مرغوب داخلی را از ما بخرید. کلیک کنید!

*** بادام مامایی دارای طعم شیرینی است و بیشتر در مناطق چهارمحال و بختیاری کشت می شود،

و چربی بالایی دارد که به همین دلیل در صنایع بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین در صنایع غذایی از آن برای تولید پودر بادام استفاده می کنند. *** بادام پوست کاغذی یا منقا همانطور که از نام آن مشخص است این  دارای پوستی نازک است که مقاومت کمی دارد و به راحتی پوست آن جدا می شود.

معمولا همراه پوست بصورت شور کرده در آجیل ها استفاده می شود. اگر برای خرید و” فروش بادام درختی ” قیمت انواع آن را از کم به زیاد دسته بنده کنیم به نتیجه زیر می رسیم.

  1. بادام سنگی
  2. بادام مامایی
  3. بادام پوست کاغذی

با این دسته بندی قیمت برای فروش نوع سنگی از انواع دیگر ارزان تر است، و نوع پوست کاغذی گران تراست علت هم صادرات بیشتر آن نسبت به بقیه است. برای آگاهی از قیمت روز بادام و قیمت مغز بادام می توانید با ما تماس بگیرید.

دیگر عوامل تعیین کننده قیمت خرید و فروش بادام

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت “فروش بادام” کیفیت و تازگی آن است. ظبادام مرغوب و تازه مغزی درشت و نرم و پر روغن دارد. برای اینکه چگونه تشخیص دهید پر روغن است یا نه می توانید مغز بادام را بشکنید، و اگر قسمت سفید رنگ آن رگه های سفید و تازه داشت ،مرغوب است.

بادامهای مانده بوی کهنگی دارند اما وقتی آن را بوداده و شور می کنند از آبلیمو و گل پر استفاده می کنند تا این بوی کهنگی از بین برود. اما چطور در خرید های اینترنتی کیفیت را تشخیص دهیم؟

مهم ترین عامل تشخیص سابقه کاری و فعالیت فروشگاه های اینترنتی خشکباری است که قصد خرید از آن را دارید و میزان فعالیت آن در پاسخگویی به مشتریان و کار در فضای اجتماعی است. فروشگاه اینترنتی خشکبار تازه چین در طول مدت کار و فعالیت خود همواره از مرغوبترین خشکباربرای فروش استفاده کرده است. و تا کنون رضایت مشتریان خود را در خریدها همراه خود داشته است.

مغز بادام تویسرکان
مغز بادام تویسرکان

خرید بادام، فروش باداماز کجا خرید و فروش بادام با قیمت مناسب انجام دهیم?

در ایران استان‌های فارس، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، همدان، مرکزی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان جنوبی، یزد، کرمانشاه، آذربایجان غربی، قزوین و لرستان از استان‌های مهم بادام خیز کشور هستند.

اما عمده بادامهای موجود در آجیل فروشی ها تا قبل از گران شدن دلار  و قیمت ها بصورت وارداتی از آمریکا بود. هرچند که در مطالب بالا گفته ایم کیفیت بادام وارداتی به هیج وجه به نوع داخلی آن نمیرسد. بادام داخلی برای خرید مناسب تر و همچنین کیفیت بهتری دارد، زیرا به دلیل فروش در زمان کمتر مانده و کهنه نمی شوند  و این موردی است که در نوع وارداتی آن پیش می آید.

خواص شیربادام و عسل را می دانید؟ اینجا بخوانید!

امروزه با پیشرفت خرید های اینترنتی بهترین پیشنهاد خرید اینترنتی است. چرا که در این نوع خرید شما بصورت مستقیم با فروشنده و حتی تولید کننده در ارتباط هستید و قیمت کمتری را پرداخت می کنید. زیرا خبری از واسطه نیست اما شاید سوالی که برای شما پیش بیاید این است که چطور اطمینان دراین نوع خریدها داشته باشیم ؟

در خرید و فروش بادام از طریق سایت به این نکات توجه کنید

  • داشتن اینماد
  • میزان بازدید و پاسخگویی در وبسایت
  • بررسی شبکه اجتماعی فعال
  • بررسی رضایت مشتریان در شبکه های اجتماعی.

این سه عامل از مهم ترین هایی هستند که برای شما بیان کردیم. فروشگاه اینترنتی خشکبار تازه چین با تلاش فراوان در تمامی موارد توانسته موفقیت های لازم را کسب کند و با فعالیت در این زمینه توانسته محصول باغداران را به دست فروشندگان برساند.

بادام-سنگی-تویسرکان
خرید بادام تویسرکان باقیمت باغدار

قیمت خرید و فروش بادام را چه کسانی تایید می کنند؟

عوامل زیادی در تعیین قیمت خرید و”فروش بادام” وجود دارد. اما این قیمت می تواند توسط باغدار و تولید کننده اعلام شود، اگر فروش بصورت مستقیم باشد و از باغدار باشد و همچنین باغداران سود بهتری دریافت کنند و به دلیل قیمت مناسبی اعلام می کنند، فروش محصولاتشان سریع تر انجام می شود. خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی تازه چین این نوع فروش انجام می شود و در این مسیر هم خریدار و هم باغدار هردو به منفعت و سود خود می رسند.

نتیجه

خرید و “فروش بادام” و خشکبار نیز دستخوش تغییرات شده و از حالت سنتی در حال حرکت به سمت اینترنتی هست. مهمترین مزیتی که در این نوع خرید و فروش وجود دارد عرضه محصول از مبداء یعنی باغ یا مزرعه به دست مشتری است. و ارتباط بیشتر خریداران با کشاورزان و باغداران بطور مثال اگر وارد غرفه فروش سیر فروشگاه تازه چین شوید.

در قسمت توضیحات محصول شما با باغدار و تولید کننده سیر از طریق توضیحات داده شده آشنا می شوید. پس به اطمینان بیشتری از خریدخودتان خواهید رسید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.