خرید خشکبار ارزان را تجربه کنید
خرید خشکبار
کیفیت و تازگی محصولات تازه‌چین را دست کم نگیرید!
همین امروز فرصت دارید تا با ثبت نام در تازه‌چین از کد تخفیف اولین خرید محصولات با کیفیت تازه‌چین برخوردار شوید!
ثبت نام و دریافت تخفیف

خرید خشکبار را در دو دسته تعریف می کنند: 

  • دسته اول میوه هایی که در فصل تابستان چیده شده و بصورت سنتی یا صنعتی خشک می شود.
  • دسته دوم انواع مغز ها که این دسته نیز  پس از چیده شدن باید به یکی از روش ها گفته در بالا خشک شوند. و گرنه با وجود باقی ماندن رطوبت در فضای بین مغز و پوست محکم ، مغز دچار پوسیدگی می شود.
  • اما اغلب وقتی نام  خرید خشکبار برده می شود ،فکرشان فقط به سمت مغزیجات هدایت می شود. ما در این مقاله در مورد دوم بحث خواهیم کرد .

همچنین بخوانید: شناخت انواع بادام درختی

وقتی صحبت از خرید خشکبار ارزان باشد اصولا فکر ها به سمت آجیل مانده یا پارساله در انبار می رود، اما منظور ما از این عبارت خرید بدون واسطه است ، اما چرا ؟ به دلیل اینکه وقتی واسطه های زائد حذف شوند زنجیره ارزش کوتاه شده و مسلما هر محصولی ارزان و با کیفیت دست مصرف کننده نهایی می رسد . پس خرید خشکبار ارزان و با کیفیت حتما امکان پذیر است.

ذائقه ها نیز به 2 دلیل زیر در خرید آجیل تغییر پیدا کرده و به سمت مصرف آجیل خام کشیده شده :

دلیل اول: آجیل خام به نسبت شور آن ارزان تر است.

دلیل دوم: آجیل غیر شور کیفیت بهتر داشته و برای سلامتی مفید تر است.

البته به یاد داشته باشید بهتر است برای ماندگاری بیشتر خواص آجیل آنها را با پوسته محکمشان تهیه کنید .

خرید خشکبار

چطور خرید خشکبار ارزان داشته باشیم

برای خرید خشکبار ارزان نیاز به خرید خشکبار بی کیفیت نیست که گاها آنها را برای اینکه بوی ماندگی از بین برود، با آبلیمو و گل پر بو می دهند تا این بوی کهنگی از بین برود .

دقت کنید راه بهتری هم می توان برای خرید ارزان و با کیفیت خشکبار وجود دارد .

بهترین روش خرید خشکبار ارزان

برای خرید آجیل و خشکبار ارزان عموما افراد به بازار ها بزرگ شهر و عمده فروشی ها مراجعه می کنند. این کار مشکلات خاص خودش را دارد که قبل نیز در مورد آن توضیح دادم ، اما امروزه و با وجود دسترسی به اینترنت می توان مستقیم به فروشندگان کالا دسترسی داشت که این موضوع باعث پائین آمدن قیمت اجناس و افزایش کیفیت آن خواهد شد .

اما وقتی در زمانی که امکان خرید به شیوه های آسان تر وجود دارد تا هم وقت کمتری از شما گرفته شود و هم با هزینه مناسب محصول بهتری به دست شما برسد، نیازی به خرید به شیوه سنتی نیست. یعنی شما باید خریدتان را به شیوه های مدرن انجام دهید تا از زمان و هم در هزینه کمتری بهره مند شوید. از طرفی با این خرید زحمت حمل کالا و محصول نیز از دوش شما برداشته و شما فقط دریافت کننده آن خواهید بود.

پس وقتی با این نوع خرید فکر کنیم می بینیم که فواید خرید هر محصولی حتی “خرید خشکبار” هم از اینترنت سود و فواید زیادی دارد. بنابراین شما می توانید خرید محصولات کشاورزی و .. خودتان به راحتی بصورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید.

دقت داشته باشید در خرید باید از پیج ها و سایت های معتبر خرید کنید، تا از ارسال محصول و کیفیت کالا اطمینان داشته باشید. با افتخار می توان گفت سایت تازه چین با داشتن مجوز از سازمان صنعت و معدن ( نشان اعتماد الکترونیک ) اعتماد و اطمینان کافی را برای خرید اینترنتی خشکبار در بین مشتریان خود ایجاد کرده است. و با افزودن ضمانت بازگشت به مشتریان حس اطمینان و خوشایند از خرید مستقیم اینترنتی خشکبار را ارائه کرده است .

خرید خشکبار

اگر بخواهیم از مزایای خرید اینترنتی بصورت خلاصه بیان کنیم ، به شرح زیر است :

مزایای خرید اینترنتی خشکبار : 

  • صرفه جویی در زمان
  • سهولت در انتخاب محصول
  • امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز
  • خرید ارزان به دلیل حذف واسطه زائد
  • تازه بودن محصولات به دلیل ارسال از مبدا و روش درست نگهداری
  • تضمین بازگشت محصول در صورت نارضایتی
  • ایمنی پرداخت
  • سهولت تحویل محصول و دریافت درب منزل
  •  

تمام نکات ذکر شده در بالا ، دلیل محکم  بر تایید ما برای خرید خشکبار به شکل اینترنتی است .

بهترین مرجع خرید خشکبار ارزان

مسلما بعد از مدت ها خرید از یک مغازه  و تکرار آن ناخودآگاه ذهنتان در آینده  به سمت همان مغازه کشیده خواهد شد . خب در خرید اینترنتی نیز اگر شما فقط یکبار خرید موفق از فروشگاه آنلاین داشته باشید، نام و برند آن فروشگاه نیز همیشه در ذهن شما خواهد ماند. بنابراین اگر بخواهید خریدتان را از شیوه سنتی و وقت گیر به شیوه های جدید که مراحل خرید را خیلی راحت تر می کنند، تغییر دهید،کافیست فقط یکبار خریدتان را اینترنتی و از مکان معتبر انجام دهید. و لذت سادگی این خرید در ذهنتان خواهد ماند .

فروشگاه تازه چین با فعالیت در زمینه فروش مستقیم خشکبار همیشه به  مشتریان خود وفادار بوده و بهترین خشکبار تهیه شده از باغات معتبر کشور را با ضمانت بازگشت ارائه داده است . این همان اصل مشتری مداری در کیفیت ارائه محصول است که تازه چین به آن پایبند است.

نتیجه: شما می توانید انتخابهای زیادی برای خرید خشکبار با کیفیت داشته باشید، اما اگر بدنبال بهترین و راحت ترین و سریع ترین راه خرید هستید سایت تازه چین رو فراموش نکنید.

صفحه اینستاگرام ما را برای اطلاع از جدیدترین محصولات و تخفیفات دنبال کنید . همچنین ما امکان خرید آسان را ار طریق سایت و اپلیکیشن تازه چین فراهم کردیم.

۱ دیدگاه

  1. مسلم سدیدی مرداد 27, 1399 پاسخ

    سلام لطفا قیمت و نحوه ارسال گردوی امسال رو برای خراسان اعلام بفرمائید
    ممنون

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.