فروشگاه خشکبار تازه چین ( تازه چین ) با هدف عرضه مستقیم خشکبار (با حداقل واسطه ) به دست مصرف کنندگان راه اندازی شده است . ما با خرید مستقیم و بدون واسطه و تمرکز بر اینکه بدون واسطه بتوانیم محصولات را به مصرف کنندگان برسانیم توانسته ایم بهترین قیمت عرضه خشکبار را در ایران داشته باشیم . از قیمت های بسیار مناسب ما تعجب نکنید زیرا ما سیاست فروش بیشتر سود کمتر را در ایران دنبال می کنیم و به نظر ما همه شهروندان ایرانی این حق را دارند که قیمت های مناسب را همراه با کیفیت برتر در اختیار داشته باشند و بتوانند به راحتی و با ضمانت خرید کنند .

به همین منظور تازه چین در تابستان سال 1397 تاسیس شد و با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی در مهر ماه همان سال از وزارت صنعت معدن و تجارت شروع به فعالیت کرد و بعد از گذشت یکسال از شروع فعالیت برند در سال 1398 برند خود را در سازمان ثبت اسناد و املاک ثبت نمود و همچنین در دی ماه سال 1399 به عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی در آمد . 

اگر در مواردی با اتمام موجودی برخی کالاها در فروشگاه روبرو می شوید پیشاپیش از شما عذرخواهی می کنیم و اطمینان خاطر داشته باشید که ما در تلاش هستیم که هیچوقت کالای ناموجود در فروشگاه وجود نداشته باشد.

فروشگاه تازه چین در ایران این افتخار را دارد که به عنوان مکانی مطمئن برای خرید اینترنتی هوشمندانه انواع خشکبار ، با مناسبترین قیمتها، در خدمت هموطنان گرامی باشد و برای عرضه خدمات بهتر همیشه منتظر شنیدن نظرات ارزشمند شما هستیم .

برای تماس با ما کافی است از شماره تماس : 1006-9101-081

مجوز اتحادیه کسب و کارهای مجازی و نماد اعتماد الکترونیک :