گردوی پوست کاغذی چیست؟
0
گردوی پوست کاغذی
کیفیت و تازگی محصولات تازه‌چین را دست کم نگیرید!
همین امروز فرصت دارید تا با ثبت نام در تازه‌چین از کد تخفیف اولین خرید محصولات با کیفیت تازه‌چین برخوردار شوید!
ثبت نام و دریافت تخفیف

تمام کشور و شاید دنیا گردو را می‌شناسند و با خواص آن آشنایی دارند. گردو انواع مختلفی دارد که هر نوع شاید طرفداران خاص خود را داشته باشد. یکی از پرطرفدارترین نوع آن گردوی پوست کاغذی است که در این مقاله آن را معرفی می‌کنیم.

گردوی پوست کاغذی چیست؟

اگر به نام این محصول توجه کنید، متوجه خواهید شد که منظور از پوست کاغذی چیست. منظور از آن، پوست نازک گردو است و این که به دلیل نازک بودن پوست، مغز به راحتی جدا می‌شود و همین یکی از معیارهای مهم برای کیفیت گردو است که طرفداران خاص خود را دارد و به همین دلیل، قیمت آن از سایر انواع کمی بالاتر است.

همچنین بخوانید: فواید گردو برای سلامتی

معیار تشخیص گردوی پوست کاغذی

در بین مردم و شاید بازاریان این طور جا افتاده است که به گردویی پوست کاغذی گفته می‌شود که وقتی دو گردو را روی هم بگذارید و به هم فشار دهید، آن گردو شکسته شود؛ اما اشتباه نکنید! این گردوی پوست کاغذی نیست! پس پوست کاغذی چیست؟ تحمل داشته باشید! برایتان توضیح خواهیم داد!

پوست کاغذی گردویی است که وقتی یکی از آن‌ها را بین انگشت شست و اشاره خود بگذارید و فشار کوچکی دهید، پوست چوبی گردو (در اصطلاح محلی بدان کول گردو گفته می‌شود) شکسته شود. یعنی این نوع گردو آن قدر پوست نازکی دارد که با فشار اندکی شکسته می‌شود.

یکی از نقص‌های این مدل گردو

همان طور که توضیح دادیم، گردوی پوست کاغذی پوستی نازک دارد. همین نکته ضررهایی را برای این مدل به همراه دارد. پوست نازک این گردو سبب خواهد شد پرندگانی که به گردو علاقه دارند – به ویژه کلاغ – به سوی آن جذب شوند و چون پوست نازکی دارد، به راحتی آن را شکسته و تا جایی که می‌توانند مغزش را بخورند. البته کلاغ نمی‌تواند مغز آن را کامل بخورد و پس از آن مورچه‌ها هم به سراغ مغز باقیمانده رفته و آن را می‌خورند.

به همین دلیل است که این مدل گردو در بازار زیاد یافت نمی‌شود و به عبارتی دیگر، کمیاب است. در فروشگاه تازه چین هر ساله مقداری از این گردو برای فروش عرضه می‌شود که به دلایلی که عرض کردیم، نمی‌توان مقدار زیادی از آن را تهیه کرد.

به یاد داشته باشید که برای شکستن این گردو به سنگ، چکش یا ابزار دیگری نیاز نیست و به راحتی با فشار اندک دست باید شکسته شود.

مزیت دیگر گردوی پوست کاغذی

یکی دیگر از مزایای این گردو این است که چون پوست نازکی دارد، مغز بیشتری در آن وجود خواهد داشت. چون پوست نازک آن فضای کمتری را می‌‌گیرد، فضای بیشتری برای مغزش باقی خواهد ماند. این نیز یکی از دلایلی است که افراد زیادی بدان علاقه دارند.

یک مزیت دیگر آن است که برخلاف گردوهای دیگر، مغزش به راحتی جدا می‌شود و نیازی نیست که برای جدا کردن مغز از چاقو، سوزن یا چیزهای دیگر استفاده کنید.

گردوی پوست کاغذی

خرید گردوی پوست کاغذی

اگر قصد خرید گردوی پوست کاغذی تویسرکان را دارید، کار بسیار راحتی است. اگر خودتان به جایی دسترس ندارید با نمی‌توانید راحت به کسی اعتماد کنید، کافیست یک فروشگاه معتبر و مورد اعتماد اینترنتی را پیدا کرده و از آنجا سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی تازه چین بازار آنلاین خشکبار است که سال‌ها در زمینه فروش محصولاتی مانند گردو، مغز گردو، بادام و مغز بادام، انجیر خشک، پسته و فندق، آلو بخارا، شیره انگور و شیره توت و توت خشک فعالیت دارد و برای خرید گردو و سایر محصولات می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اگر قصد دارید این محصول را شخصاً خرید کنید، بهتر است با مشخصه‌های بارز آن آشنایی داشته باشید تا گردوهای دیگر یا محصولات بی‌کیفیت را به این نام به شما نفروشند و باعث ضرر مالیتان نشوند.

ضرر دلالان و سودجویان به این عرصه

متأسفانه دلالان و سودجویان در تمام زمینه‌ها از جمله همین خرید و فروش گردو وارد شده و به راحتی سر مردم ناآشنا و ناوارد را کلاه گذاشته و مبالغ کلانی به جیب می‌زنند. یکی از این موارد آن است که گردوهای خارجی یا داخلی بی کیفیت را به عناوینی چون گردوی پوست کاغذی تویسرکان، گردوی درجه یک تویسرکان و …. به مردم می‎فروشند و افرادی هم که در این زمینه آشنایی ندارند، به راحتی گول حرف‌های این دلالان را خورده و ضرر می‌کنند.

یکی از اهداف مهم تأسیس فروشگاه تازه چین کوتاه کردن دستان همین دلالان و سودجویان از این عرصه است و همواره کوشیده است محصول را به طور مستقیم از کشاورز و با کمترین واسطه به دست مشتریان عزیز برساند.

در صورت داشتن هر گونه ابهام یا سؤال در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن‌های آورده شده در وب سایت یا از طریق دایرکت اینستاگرام با کارشناسان ما مشورت کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.